четверг, 1 марта 2018 г.

Дистанційне навчання за 3.03.18 (відпрацювання за 9.03.18)

                                              Theme: Can it climb? Yes, it can./No, it cannot. 

Revise the names of the animals:

Revise the grammar structure "Can it...?":                                                                                                 

To do in your copybooks:                                                                                                                          
CAN - МОГТИ
1. Скажіть, що це не так. Дайте два варіанти.
She can  read.
She cannot read. = She can't read.
He can jump.
________ jump. = ________ jump.
I can sing.
________ sing. = ________ sing.
They can  run.
________ run. = ________ run.
She can  dance.
________ dance. = ________ dance.
We can  go.
________ go. = ________ go.
 2. Запитайте, чи вміє це ваш співрозмовник.
(jump)   Can you jump?
(draw)  ________ ________ ________  ?
(dance) ________ ________ ________  ?
(teach) ________ ________ ________  ?
(run) ________ ________ ________  ?
{fly) ________ ________ ________  ?
  3. Скажіть, хто що вміє робити.
I   ________ ________ (u,p,m,j).
Не ________ ________ (o,k,w,r).
They ________ ________ (u,n,r).
You ________ ________ (i,n,g,s).
She ________ ________ (a,e,d,r).

Homework: ex.4, p.103 (to read and translate), ex.5, p.104 (to read the rhyme), ex.6, p.104 (to copy into your copybooks).

                                Тема: Чи вміє він залазити? Так, він вміє./ Ні, він не вміє.

Повторити назви тваринок (пісня): 

Повторити граматичну структуру "Can it...?":                                                                               


Зробити письмово в зошитах:                                                                                                              
CAN - МОГТИ
1. Скажіть, що це не так. Дайте два варіанти.
She can  read.
She cannot read. = She can't read.
He can jump.
________ jump. = ________ jump.
I can sing.
________ sing. = ________ sing.
They can  run.
________ run. = ________ run.
She can  dance.
________ dance. = ________ dance.
We can  go.
________ go. = ________ go.
 2. Запитайте, чи вміє це ваш співрозмовник.
(jump)   Can you jump?
(draw)  ________ ________ ________  ?
(dance) ________ ________ ________  ?
(teach) ________ ________ ________  ?
(run) ________ ________ ________  ?
{fly) ________ ________ ________  ?
  3. Скажітьхто що вміє робити.
I   ________ ________ (u,p,m,j).
Не ________ ________ (o,k,w,r).
They ________ ________ (u,n,r).
You ________ ________ (i,n,g,s).
She ________ ________ (a,e,d,r).

Домашнє завдання: впр.4, ст.103 (читати та перекладати), впр.5, ст.104 (читати вірш), впр.6, ст.104 (переписати в зошит).


Якщо ви хочете оцінку за цей день і виконану роботу, пришліть фото виконанної останньої вправи (з підручника) та трьох письмових вправ на мою електронну пошту: katerynaly6@gmail.com

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Дистанційне навчання за 3.03.18 (відпрацювання за 9.03.18)

                                               Theme:  Can it climb? Yes, it can./No, it cannot.  Revise the names of the animals: ...